dilluns, 3 d’agost de 2015

ANELLS AMB NESPRESSO/ anillos con nespresso

Ja fa temps em vaig inventar una manera de fer anells amb les càpsules de nespresso però ara he perfeccionat la tècnica i crec que m'han sortit molt millor.

Hace ya tiempo me inventé una manera de hacer anillos con las cápsulas de nespresso pero ahora he perfeccionado la técnica y desde  luego los resultados son mejores.







                                         També he fet aquest pin per la una camiseta.
                                          Éste es un pin para camiseta.

2 comentaris:

  1. apa! ara m'he quedat amb les ganes de saber com fas aquestes meravelles! :(. A veure si t'animes i ens ho expliques
    Ptns

    ResponElimina
  2. està fet amb paper i amb una laca que es diu styl pach. que vaig comprar a una fira de Barcelona. No sé què faré quan l'acabi perquè no està a la venda en tendes ( o això és el que em van dir).
    bts

    ResponElimina